runforyrlife

Morgonträning

Kategori: gym

 
Morgonmänniska kan jag inte skriva in på mitt CV. Idag skippade jag dock sovmorgon och ställde klockan tidig. En grötfrukost senare och jag var påväg mot gymmet. Där var det pensionärstid. Finns inga bättre timmar än när pensionärerna tränar. För några år sedan var jag tjänstledig på halvtid och då tränade jag alltid på förmiddagarna när det bara var penionärer i gymmet. Så trevlig stämning. Alla hejar och småpratar med varandra och ingen jämför sig med grannen. Plus att de flesta tränar i maskinerna så friviktsgymmet är helt tomt!
 
Hade världens träningvärk i tricept innan jag började träna imorse. Efter mitt biceps & ryggpass var jag helt slut i armar och när jag skulle ha på mascaran efter duschen så orkade jag knappt lyfta upp armen. Då vet man att man tagit i! ;) 
Imorgon står det vila på schemat.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: