runforyrlife

1 timme varje dag

Kategori: Allmänt

Efter lite efterforskning har jag bestämt mig för att satsa på Fitnessfighten eller Kick-start alternativet så jag inte behöver tävla. Under 30dagar får man ett personligt sammansatt tränings och matschema. Det där med matschema skulle jag verkligen behöva känner jag. Äter alltför dåligt nu och ingen koll på hur lite eller hur mycket jag får i mig varje dag. Tycker att deta koncept verkar vara bra och jag tror att det verkligen skulle fungera för mig.
 
Planen är att starta med detta nästa år i januari. December är för stressigt och inte så kul att köra matschema över jul.. Men fram tills dess kör jag en mini-utmaning. Att röra mig 1 timme varje dag om det så bara är en powerwalk. Startade idag med 7,7 km och 80min.

Kommentarer

  • Maria säger:

    Funderade på ff jag med ett tag, är nog ett bra sätt för att komma igång! Carro har kört det några månader, hör med henne om du vill få lite inside information :)

    2012-11-06 | 21:34:14

Kommentera inlägget här: